VVD Texel

Op 19 maart 2014 heeft VVD Texel een prima verkiezingsuitslag behaald en is vanaf deze datum met 3 raadsleden vertegenwoordigd in de Gemeenteraad van Texel. Nu de coalitie onderhandelingen succesvol zijn afgerond zijn een wethouder, 3 Raadsleden en 4 commissieleden voor VVD Texel beedigd. Een mooi, enthousiast team gaat in het belang voor Texel voor u aan de slag bijgestaan door een brede steunfractie.

Wilt u VVD Texel ondersteunen? dat kan op verschillende manieren bijvoorbeeld door uw visie voor Texel met ons te delen, ons te ondersteunen door lid te worden van VVD Texel en/of u kandidaat te stellen, lid te worden van de vaste steunfractie of voor een donatie t.b.v. de komende verkiezingen.

Als u meer informatie wilt neem dan contact op met Robbert de Jong, Voorzitter VVD Texel.

Iedere maandag van de commissieweek komt de steunfractie bijeen in het Gemeentehuis. Mocht u een bijdrage willen leveren of een standpunt/visie naar voren willen brengen dan bent u van harte welkom om e.e.a. toe te lichten. Bezoekers zijn van harte welkom van 19.30-20.00 uur. Laat u ons weten als we u mogen verwachten (raadsfractie@vvdtexel.nl).

Voor het raadplegen van de stukken: ibabs.eu

Site: Texel

Emailadres: burger

Wachtwoord: burger

Tip: Vink het vakje bij ‘wachtwoord onthouden’ aan, zodat u volgende keer alleen de site hoeft in te vullen.